תפריט

אירוע סיום שנה"ל תש"פ

חוי ארנפלד

"רצתי מבין ההריסות לחדר הילדים. לפחות נמות ביחד! חשבתי, הצטופפנו יחד וקראנו בקול 'שמע ישראל'. פתאום נכנס חזקי בעלי וצעק: 'צאו מהבית עכשיו!' התרוממנו במהירות ונמלטנו החוצה. שלושים שניות אחר כך נשמע רעש גדול ומצאתי את עצמי מתבוננת באימה בעיי החורבות של המקום שקראתי לו פעם בית"… את הסיפור הלא-ייאמן הזה מספרת חני ליפשיץ, שליחת חב"ד בקטמנדו באירוע סיום שנה"ל תש"פ.

זהו סיפור על נס ההצלה שלה ושל משפחתה ברעידת האדמה שאירעה בנפאל לפני כארבע וחצי שנים. חני, אישה רהוטה ומרשימה, הכניסה אותנו לעולמה המיוחד, המרתק ומלא ההשראה. היא סיפרה על שליחות חייה במפגש סיום שנה שערכנו לסטודנטיות ולבוגרות התוכניות השונות של חוי ארנפלד, לרגל סיום שנת הלימודים האקדמית, ביום ראשון, ג' באלול תש"ף, 23.08.20, בשעה 20:00, באמצעות אפליקציית הזום.

אירוע סיום שנה"ל תש"פ

בתחילת המפגש נשאה דברי ברכה קצרים הגב' חוי ארנפלד, מייסדת ומנהלת 'ארנפלד לימודים' – המיזם להנגשת השכלה אקדמית לנשים חרדיות. חוי הודתה לכל אחת מהסטודנטיות על הדרך שעשתה, למרות האתגרים הרבים בכלל ובתקופת הקורונה בפרט, שבה כמעט חצי משנת הלימודים האקדמית התקיימה באופן מקוון באמצעות אפליקציית הזום. לימודים במתכונת זו היו אתגר נוסף, ואולי הגדול מכולם, עבור נשים חרדיות שאינן אמונות בהכרח על אמצעי הטכנולוגיה השונים ועל למידה מהבית, מהקן הפרטי, עם ילדים ומשפחה ברוכה מסביב.

אחר כך הוקרנה מצגת קצרה שסיכמה את פעילות המיזם לאורך השנים, את מסלולי הלמידה הרבים המותאמים במיוחד עבור נשים ואימהות, ואת מספר הסטודנטיות שלמדו עד כה בתוכניות השונות. המצגת הראתה 10 שנות פעילות, 12 תוכניות לימודים ומעל 3,500 סטודנטיות שבחרו ללמוד באקדמיה במסלולים של חוי ארנפלד – הצלחה שאינה מובנת מאליה!

בהמשך העשירה אותנו כאמור הגב' חני ליפשיץ בסיפור האישי ומלא ההשראה והתובנות. חני תיארה באופן מרתק את מסעה האישי והמשפחתי בקטמנדו, כשליחת חב"ד ומפעילת בית חב"ד בנאפל מזה 20 שנה. סיפורה המפעים העביר גלים של אנרגיות מיוחדות שחדרו אלינו גם דרך המסך.  היא עמדה בדבריה על כך שלכל אדם יש בעולם הזה שליחות משלו, דרך ייחודית להאיר לסביבתו וכוחות שניתנו רק לו כדי לבצע את השליחות. עוד הוסיפה חני ואמרה שעל כל אחד ואחת מאיתנו להיות צב! כלומר: לקחת איתו לכל מקום ובכל זמן את ביתו שלו, את הערכים שהוא מאמין בהם, את אופיו המיוחד, את מהותו! וכך הוא יהווה עבור עצמו וסביבתו בית יציב ואיתן בסערות החיים.

תודה לחני על ערב מרגש ומעשיר, ותודה לסטודנטיות ולבוגרות על השתתפותן במפגש סיום השנה!

אנו מאחלים שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה, שנתבשר בבשורות טובות, ושתהא השנה הבעל"ט שנה של תנופה, צמיחה, פריחה ושגשוג ברמה האישית והכללית. לפרטים נוספים ולהרשמה למגוון תוכניות הלימודים שלנו ניתן להיכנס לאתר של חוי ארנפלד, או לחייג לטלפון 054-7100200.

אירוע סיום שנה_ל תש_פ
אירוע סיום שנה_ל תש_פ

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב'

הרצאה של מיכל גרוס

מס' ימים לאחר חג השבועות תשפ"א התכנסנו יחד, סטודנטיות ובוגרות המיזם של "חוי ארנפלד" ושמענו

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם