תפריט

חג של אור / דבר המנכ"לית חוי ארנפלד

חנוכה הוא חג של אור ואחד החגים האהובים עליי. הוא משלב בין סיפור גבורה וניצחון של החשמונאים על היוונים, ניצחון האור על החושך, לבין נס גדול – נס פך השמן. הנס הגדול היה שבכל יום נוסף האור וגדל בניגוד לחוקי הטבע. חנוכה הוא חג של אור, ואין אדם שאינו מחפש ונמשך אחר האור. דווקא בעונה זו בשנה, בחורף, כשהשמש שוקעת מוקדם והחושך נוכח לפרק זמן משמעותי ביממה ולכאורה גובר על האור – אנו מדליקים נרות ומאירים את העולם. נר החנוכה מסמל את האמונה היהודית, אשר גם בתקופות החשוכות ביותר בהיסטוריית העם, לא נתנה לייאוש להשתלט ונאחזה בתקווה ובתקומה בכל הכוח.

"כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן".

חג של אור

אני מאמינה כי בכוחנו להאיר את העולם במעשים קטנים, יום-יומיים וזמינים. חשוב  לזכור גם בביתנו שלנו לתת מילת פרגון, חיזוק ותשומת לב לכל אחד מילדינו ובני משפחתנו. גם בסביבתנו הקרובה כדאי להאיר פנים, ולהתייחס במיוחד לאנשים "השקופים" שבחיינו.

גם לנו במשרד חוי ארנפלד חשוב להיות קרן אור בדרכן של הסטודנטיות, להיות שם ברגעים שבהם נדמה כי החושך משתלט ותחושת ייאוש או תסכול מחלחלות ומשפיעות. לפעמים חיבור עם האדם הנכון, עם הכתובת הנכונה או המלצה לפנייה לגורם מקצועי כזה או אחר – זהו ההבדל בין לוותר על החלום לבין להשיג אותו! ובכך אני והצוות עסוקים, כלפי הסטודנטיות שלנו וכלפי סטודנטיות בכלל.

נוסף על כך, דווקא היום כשהתקשורת הופכת להיות זמינה, אפשר וצריך לנצל את היכולת הזו ולהרבות טוב בעולם. כך עשינו ועם הניסיון והקשרים שצברנו, הקמנו פרויקט של משרות לבוגרות חוי ארנפלד. אתן מוזמנות להציע משרות רלוונטיות וגם לקבל מידע על משרות לבוגרות תארים מתחומי החינוך, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. את כל הפרטים תמצאו בניוזלטר. אני מאחלת לכן חג מלא באור ואהבה, בהערכה, חוי ארנפלד.

חג של אור _ דבר המנכ_לית חוי ארנפלד
חג של אור _ דבר המנכ_לית חוי ארנפלד

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
אירועים מיוחדים

פתיחת שנת הלימודים האקדמית – תש"פ בשעה טובה ומוצלחת פתחנו את שנת הלימודים האקדמית –

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם