תפריט

טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר

טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר

סטודנטית מתחילה? איחולי לשנת לימודים פוריה ומוצלחת. טבעי למדי שאת נרגשת, מלאת ציפייה ושאלות רבות גודשות את מוחך במחשבה על העתיד. גם אני הייתי שם בתחילת דרכי, תוהה איך אצליח לסמן וי על רשימת המטלות האינסופית, ושואלת במה להתמקד ומי ידריך אותי במסלול הנפתל עד לתואר. שירות הנגשת הלימודים אקדמיים לחרדיות של חוי ארנפלד, משתף אתכן בכמה טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר שיהפכו אותה לאפקטיבית, מועילה וחווייתית.

 

לא הביישן למד

המרצה מדבר סינית? אם לא הבנת משהו, זה הזמן להרים אצבע ולשאול. קיימת מגמה של עידוד בקרב המרצים לשאלת שאלות מטעם הסטודנטים. זה מעשיר, מחדד ואפילו אינטליגנטי. את לא צריכה להתבייש, מסתבר שאת לא הראשונה שמתקשה ויתכן שבכמה משפטי הסבר, הנושא יהיה נהיר לך לחלוטין. זכרי שעל הדרך, את עושה שירות חשוב לסטודנטיות נוספות שלא הבינו.

לימודי תואר זה לא פיקניק

אני מאמינה שסטודנטית שהתקבלה ללימודים ניחנה בכישורים וביכולות גבוהות, אבל יש לזכור שלא די בזה. רק השקעה מאומצת ועבודה קשה יביאו לתוצאות הרצויות. אל תזניחי מטלות, הן חשובות לתרגול, לרכישת מיומנות ולציון הסופי. דחיית מטלות היא מתכון לרכישת פער לימודי ולכישלון. השתדלי לעשות את המקסימום שלך, זה אולי לא קל אבל מתגמל מאוד.

זכותך לקבל את המענה המושלם

בשנה הראשונה, ולא רק, את זקוקה לזוג אוזניים קשובות שיאזין לצרכים שלך ויוכל לתת ייעוץ ומתן פתרונות. זה לגיטימי מאוד שתתקלי בקושי טכני כזה או אחר, בלבטים ובשאלות מהותיות יותר. מגיע לך לקבל ייעוץ מקצועי, אמפטי המבין את הצרכים שלך וקשוב גם לניואנסים. אני והצוות שלי חושבים עלייך. לאורך שנות הלימודים את מוזמנת להתייעץ עם רכזת הסטודנטיות שמכירה אותך היטב, מודעת לדרישות בשטח ונמצאת כאן בשבילך.

 

החזיקי ראש

ניהול זמן הוא אחד הפעולות החשובות כמרכיב דומיננטי בדרך להצלחה. אל תאמרי: "יהיה בסדר". לכי ללוח השנה וסמני דדליין למטלות, תאריכי פגישות, מועדי בחינות ותאריכים הקשורים לאירועים משפחתיים וחברתיים. כשהכל ברור לך מול העיניים את פנויה לבנות לך סולם עדיפויות נכון. תוכלי לראות מבעוד מועד שחתונת הגיסה מתקיימת סמוך למבחן חשוב, כך תתארגני מראש ותלמדי מוקדם. יש קשר הדוק בין ניהול זמן נכון לבין הצלחה בלימודים אקדמיים.

 

סדר יום

כדי לנצל את הזמן קבעו לעצמכם מערכת מסודרת והקפידו על ביצוע די קפדני.
• כניסה לשיעורים בזמן.
• התמודדות עם דרישות המורים ועם משימות שונות.
• זמן הכנה לקראת מבחנים.
• הקדישי זמן מיוחד למשפחה ולהתחייביותיך במסגרת הזו.
• אם את עובדת במשרה חלקית, פני לה את כל הזמן הנדרש.

קיבלת סחרחורת? לא, אין לי שעות מיותרות להוסיף לך ליממה, אבל אני יכולה להבטיח לך שאחרי השלב ההתחלתי תופתעי לגלות כמה את מספיקה ביום אחד…

 

טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר – אחריות

אל תאפשרי לעצמך לצאת משגרת נוכחות סדירה. חיסורים ואיחורים עלולים ליצור פער שקשה להשלימו, לא כיף לרוץ מאחורה ולנסות כל הזמן להדביק את הקצב. כדי שלא תאבדי ידיים ורגליים, השתדלי להתייחס לדדליין כמועד סופי ומוחלט, ערימת מטלות מצטברת, יוצרת כאוס, לחץ והזנחה, מה שאת בודאי לא מעוניינת לרכוש לעצמך. עמידה בזמנים נותנת לעומת זאת תחושת סיפוק ומעלה מוטיבציה.

טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר
טיפים לתחילת השנה הראשונה של התואר

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
מלגות לנשים חרדיות

העלייה המתמדת בכמות הנשים החרדיות הפונות למסלולי לימוד אקדמיים היא ברורה. הלימודים האקדמיים מאפשרים לכל

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם