תפריט

טיפים לתקופת בחינות

תמונה לאתר לכתבה על טיפים לתקופת בחינות

טיפים לתקופת בחינות

על מה יותר רלוונטי לדבר בימים אלו אם לא על תקופת בחינות? בתקופת בחינות מצד אחד יש הרפיית מתח שבסיום סמסטר, ותחושת הקלה מ"החופשה" המתקרבת..  מצד שני יש מתח מהבחינות ומהמטלות, ומדרך ההתמודדות איתם.. לאלו שביננו (אולי רובנו?) שמשלבים את הלימודים עם עבודה ומשפחה ועוד אינספור מטלות של  היום יום.. רשמנו כמה טיפים שיעזרו לכם בתקופת הבחינות:

 

השיגו את החומר בזמן

בכל כתה יש את הסטודנטים החרוצים שמסכמים כל מילה (והגה!) שיוצא מפי המרצה, אלו שלקראת תקופת הבחינות התור ליד שולחנם מתארך בבקשות לצלם את החומרים לקראת הבחינה. עימדו בראש התור והשיגו את החומרים בזמן!  אחרת תמצאו את עצמכם יום לפני הבחינה בלי החומר.

 

שיטת העשר דקות

סוף יום, העיניים נעצמות, הדבר האחרון שאתם חושבים עליו הוא להתחיל ללמוד לבחינה.. התמקדו ואמרו לעצמכם בראש שתלמדו רק עשר דקות, עשר דקות!  כשתתחילו ללמוד בדרך כלל תמשיכו.. פעמים רבות עשר דקות מצטרפות לעשר דקות נוספות- והופכות לשעתיים ושלוש.. נסו את זה בבית!

סיבה למסיבה או הכנה לבחינה?

ללמוד עם  שני חברים ומעלה זו מסיבה, ומסיבה לא עושים בתקופת בחינות.. שבו ללמוד עם חבר  אחד על אחד! או לבד.. תלוי באופי ובהעדפה  שלכם.

 

למדו בספרייה

אם יש באפשרותכם, צאו ולימדו לבחינה בספריית הקמפוס. מובטח לכם שקט מופתי וסביבה מייעצת ותומכת וגם.. אתם לא לבד בסבל ☺

 

שינה ערבה יום לפני הבחינה

לפעמים ההבדל בין ציון עובר לנכשל בבחינה נעוץ בשנת לילה טובה לפניה. נדמה לכם שאם תלמדו עד שעת לילה מאוחרת תגבירו את סיכוייכם להצליח בבחינה אבל מסתבר שדווקא שנת לילה טובה ורצופה תעזור לכם להתמקד, להתרכז ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

 

לנשום..

יום המבחן הגיע.. דפי הבחינה מחולקים, שקט בכתה ורף הלחץ עולה.. תנשמו! נשימות עמוקות ואיטיות.. התרכזו בבחינה וענו את התשובות שאתם יודעים בראש ובראשונה, לאחר מכן התעמקו בשאלות מורכבות יותר. זכרו: הלחץ לא יעזור- רק יעצים את הקושי. בהצלחה!

טיפים לתקופת בחינות
טיפים לתקופת בחינות

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
מלגות לנשים חרדיות

העלייה המתמדת בכמות הנשים החרדיות הפונות למסלולי לימוד אקדמיים היא ברורה. הלימודים האקדמיים מאפשרים לכל

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם