תפריט

טיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים

טיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים

עלות הלימודים היא גבוהה, הוספנה לכך את שעות העבודה החסרות ואת עלות הציוד וספרי הלימוד, והרי לנו מתכון למועקה כלכלית ולסטרס. לא זה מה שחסר לכן כשאתן באות להשקיע את כל כולכן בלמידה אינטנסיבית שירות הנגשת הלימודים האקדמיים של חוי ארנפלד מגיש לכם את המדריך החכם וכל הטיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים. 

 

כל הטיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים

חיסכון הוא יכולת אנושית המעידה על כוח רצון ועל מחשבה לטווח הרחוק, אם אינכן מעוניינות להשקיע את ההון הפרטי שלכם בכלכלת קיוסקים מזדמנים או בפרנסת משרד התחבורה, יש דרכים פשוט לחסוך כסף, ואפילו בכיף.

אינכן צריכות להלך בפנים מכורכמות ולהיראות כאילו אתן במהלכן של שבע שנות רעב, להפך, אנחנו כאן היום כדי להדריך אתכן איך אפשר לחיות נכון את הלימודים האקדמיים וגם לשמור כסף בצד. אחרי הכול אתן לא פראייריות, ואין שום סיבה שהכסף עליו עמלתן, ייזל מכיסכן כאילו היה מים במתקן שתיה ציבורי.

 

אין צורך להתנפל על חנות הציוד המשרדי

יתכן ואתן עומדות להתחיל את הסמסטר הראשון, סומק עולה בלחייכן מהתרגשות לקראת החיכוך בלימודי התואר הנכספים, אתן חדורות מטרה להיות המטאוריות של הקורס ושל האקדמיה כולה, מצידכן לגשת לחנות המשרדית הקרובה ולרכוש את כל מה שמתחרז עם הצלחה. לאט לכן, אין סיבה לקחת מכל הבא ליד רק משום שהמכרה האנונימית, שגם היא למדה לתואר, השתמשה בקלסר של קרביץ ובעטי פיילוט כחולים.

לכל סטודנט צרכים אישיים המשתנים לפי תחום לימודיו, דרישות המקצוע ואופיו, כך שאין להסיק מסקנות חפוזות שיגהצו לכן את האשראי בסכום אסטרונומי, כשעוד שנים תמצאו את המחברות מצהיבות בריקנותן, משום שהחלפתן אותן בדפדפות נוחות. קנו לכן רק את הציוד ההכרחי להתחלה ובהמשך קנינה השלמות.

 

התארגנות מראש זה החיסכון הכי מוצלח

לא, אנו לא נמליץ לכן לרעוב אחרי סדרת שיעורים מתישה, רק כדי להימנע מרכישת חטיפי בריאות יקרים טירוף שבועטים בחוצפה בתקציב המחושב. אנחנו כן נמליץ לחשוב על כך מראש, ולהכין בבוקר או בלילה שלפני, קופסאות מזון וכריכים מזינים שיפתרו באמת את תחושת הרעב ולא ילעיטו אתכן בסוכר מתועש, וכן, גם יחסכו לכן כסף מיותר שיוכל לשרת מטרות נעלות יותר.

 

ניתן לחמם ארוחות מבושלות במיקרוגל ולמלא נוזל בבקבוק ממתקן מים מזדמן, זה דורש רק מעט טרחה, אך שקלים קטנים מצטרפים לכסף גדול אותו אתן יכולות לחסוך מבלי לחוש שאתן מקופחות או מקמצות במחייתכן.

 

אל תשכחנה להוציא תעודת סטודנט

למזלכן הטוב המדינה מכירה בקושי הכלכלי המעיק על הסטודנטים בשנות לימודיהם, ועל כן מציגה הקלות בתחומים שונים כמו נסיעות בתחבורה ציבורית, כניסה לאתרים ועוד. אל תשכחנה להצטייד בתעודה לכל מקום אליו אתן הולכות, זה עשוי להיות מאכזב מאוד לשלם מחיר גבוה פי שניים, רק בגלל חוסר ידיעה או שכחה של הכרטיס.

לא כדאי "לסחוב" את תהליך הנפקת תעודת הסטודנט, זוהי פעולה קלה שחוסכת לכן כסף כל חודש בחודשו, אלא אם כן אתן רוצות להעניק תרומה נכבדת למשרד התחבורה על השירות היעיל אותו הם מספקים.

 

לקנות חכם זה שם המשחק

זה אולי נדמה לכן כמו התעסקות קטנונית בכמה שקלים לכאן או לפה, אבל האמת שעומדת מאחורי ההפרשים הללו היא שהם עלולים להצטבר לפער גדול ביותר. העדפנה לקיים את הקניות שלכן בסופרמרקט גדול במחירים עממיים, אל תתעצלנה, גם אם קרוב אליכן שוכנת דווקא מכולת שמנצלת את החולשות של הסטודנטיות ומציעה מוצרים במחירים מופקעים. בצענה קנייה מרוכזת של הפריטים להן תידרשנה והצטיידנה בהם לכל יום לימודים. לא שווה להתפתות למרכולים הקטנים והיקרנים, הם עלולים לעשוק את ארנקכן הדל ולדלדל אותו מתוכן.

 

הכנסות מהצד

אתן אולי שקועות עד הברכיים בביצת הלימודים הטובענית, אבל זה לא אומר שאין לכם דרך להשיג קצת מזומנים כדי לפנק את עצמכן מדי פעם. תוכלנה להשתתף בסקרים באינטרנט ולעסוק מעט שעות בעבודה כלשהי שלא דורשת השכלה גבוהה או מאמץ מיוחד, כמו מוכרת בחנות או נציגה טלפונית.

 

חשוב להתאים את העבודה ללו"ז הצפוף של הלימודים ולא להיפך, מכיוון שאתן מעוניינות להצליח במקצוע העתיד ולא רוצות להשתקע כטלפניות לעד.

 

יד שניה זה טרנדי

חנויות יד שניה הפכו היום למקומות בילוי ורכישה גם להיי סוסייטי ובכלל לא מעידות על מעמד סוציו אקונומי נמוך. אתר יד 2 פורח ומשגשג, ומתרחשת בו תחלופת מוצרים בקצב מסחרר, מה שמלמד כי הציבור תפס סוף סוף שאין חובה לרכוש מוצר רק אם מחוברת לו תווית. תוכלו גם אתם למצוא לכן מגוון אביזרי עזר, ביגוד וריהוט יד שניה שיקלו עליכן את מימון הדרישות הרבות של שנות הלימודים.

 

יתכן והמלגה לא דילגה עליכן – השקענה בירור

זה די עגום לגלות אחרי 4 שנות לימודים יקרות להחריד, שיכולתן לקבל מלגת לימודים גבוהה אם רק הייתן יודעות על כך. למה לא לבדוק זאת מלכתחילה? חוי ארנפלד מציעה לכן לפנות ליועצות הלימודים שלה ולבדוק עוד היום האם יש לכן זכאות למלגה שתסייע במימון הלימודים האקדמיים. אל תצאנה מנקודת ההנחה שהנס הזה לא יקרה לכן, רבות חשבו כך והופתעו לגלות שהמזל הטוב דווקא כן האיר להן, והן כיסו את הלימודים בעזרת מלגה נדיבה.

 

מקומות רבים מוכנים להעניק לכן כספים בתנאים גמישים, כך שאין סיבה אמיתית שלא תצליחו לגייס אותם לטובתכן.

 

סטודנטיות, מגיעות לכן הטבות!

לא שווה לכן לתכנן נסיעה לחו"ל מבלי לבדוק קודם אם לא מגיע לכן איזה קופון שווה שיוזיל את הנסיעה לפרוטות. תוכלו לקבל כרטיסי הנחה לדלק בתנאים משתלמים, החזרי מס שונים, חבילות תקשורת במחיר מוזל, אביזרי ספורט ועוד. פשוט בדוקנה זאת, אין שום סיבה שתשלמנה יותר.

טיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים
טיפים שיחסכו לכם כסף כסטודנטים

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם