תמיד הרגשת שיש לך כישרון מיוחד לייעוץ ולטיפול?

מחפשת לימודי CBT נפרד שלא מתפשר על מקצועיות?
רוצה להתקדם מבחינה מקצועית ועצמאית?
מרגישה שזה הרגע להגשים
את עצמך ולקחת את הקריירה קדימה?

חוי ארנפלד & מכללת פסגות מזמינים אותך בוגרת תואר שני ביעוץ חינוכי ללמוד להיות מטפלת CBT כמו שתמיד חלמת דרך תוכנית הלימודים של חוי ארנפלד במכון פסגות. אצלנו לא תצטרכי להתפשר על כלום- מסלול לנשים בלבד, מותאם לאורח החיים שלך, ומלמד CBT בצורה המקצועית ביותר ובאישור איט"ה. 

זה הזמן שלך להפוך למטפלת CBT

לשיחת ייעוץ ללא תשלום!

את מרגישה שהגיע הזמן להגשים את עצמך

העבודה היומיומית כבר לא מספקת ומרגשת אותך, ואת מרגישה שיש לך הרבה יותר מה לתת. לקחת את הכשרון שלך לייעץ, להקשיב, לייעץ ולהפוך למטפלת CBT הכי מקצועית שיש. לעשות שינוי בקריירה ולהתחיל לטפל גם באופן פרטי שיותר נוח לך. ושהגיע הרגע לקחת את זה לשלב הבא עם לימודי CBT שמתאימים לך בול וישתלבו עם סגנון החיים והיומיום שלך.

לימודי ה-CBT שלנו נוצרו במיוחד בשבילך

הרגשנו שחסר מקום שייתן מענה לנשים בדיוק כמוך- שמשלבת פרנסה עם משפחה ומחפשות לימודי CBT נפרדים לנשים בלבד, אך מבלי להתפשר על הרמה המקצועית ביותר. בדיוק בגלל זה חברנו למכללת פסגות, הבית של לימודי ה- CBT בישראל, ופתחנו איתם מסלול לימודים מקצועי, מעשי, חדשני שיתאים לך בדיוק- הלימודים לנשים בלבד, ומתקיימים בזום פעם בשבוע בשעות אחה"צ ככה שתוכלי לשלב אותן עם משרה מלאה וחיי המשפחה. הלימודים שלנו מתאימים לבוגרות תואר שני בחינוך מיוחד\ ייעוץ חינוכי או בוגרת תואר ראשון בריפוי בעיסוק \ קלינאות תקשורת, ובעיקר לכל אישה שמרגישה שבין כל השגרה השוחקת בעבודת היומיום שלה בחינוך, הגיע הרגע שלה לעשות שינוי, לעבוד בצורה עצמאית ונוחה, להרוויח יותר ולהגשים את החלום שלה- להיות מטפלת CBT.

לימודים נפרדים לנשים בלבד

לימודי זום
פעם בשבוע אחה"צ

משך הלימודים 4 סמסטרים

שילוב בוגרות תואר ראשון בריפוי בעיסוק \ קלינאות תקשורת

תנאי קבלה: תואר ראשון בחנ"מ \ ייעוץ חינוכי + רשיון

החלום שלך מחכה לך 

לשיחת ייעוץ ללא תשלום!

אצלנו את תרגישי שאת לא מתפשרת על כלום. אנחנו מבינים מאיזה עולם את מגיעה, את סגנון החיים והיומיום שלך- חיי המשפחה, הרצון לא להתפשר על הערכים שלך. אנחנו מבינים גם את הרצון שלך להיות הכי מקצועית שיש- רוצה ללמוד CBT מהגורמים הכי טובים שיש, שילמדו אותך בדרך הכי יסודית, איכותית ומתוך הרבה נסיון.

דרך מסלול הלימודים שלנו תוכלי ליהנות מלימודי ה- CBT של מכון פסגות, המציע מסלול לימודי CBT מקצועי ואיכותי, עם כלים יעילים, ממוקדים וחדשניים וניסיון מעשי שיעזור לך להתחיל לעבוד ולהרוויח כבר בסוף הלימודים. המרצים במסלול מגיעים מהשדה הטיפולי, ועם ניסיון קליני נרחב. בנוסף, אצלנו תוכלי לשלב את הלימודים מבלי לעצור או לשנות את חיי היומיום שלך- הלימודים פעם בשבוע בשעות אחה"צ בזום ומשתלב עם משרה מלאה וחיי משפחה, והמסלול נפרד לנשים ומותאם לערכים שלך. 

לימודים משולבים נסיון מעשי

פריסת תשלומים נוחה והוראת קבע

שילוב CBT במשרה הנוכחית

ייעוץ ותמיכה לאורך הלימודים

לימודי ה- CBT המקצועיים בארץ

מי אנחנו?

"חוי ארנפלד" הוא מיזם חברתי שהוקם על מנת ליצור גשר וחיבור בין נשים המחפשות מסלולי לימודים לנשים חרדיות, לבין מוסדות הלימוד. אנחנו פונים למוסדות הלימוד המקצועיים ביותר בארץ, בשיתוף גופים אקדמאיים מובילים בתחומים שונים מסלול לימודים לנשים בלבד ומקשרים ביניהם לבין הנשים המחפשות מסלול לימודים כזה. כבר יותר מ-12 שנה שאנחנו מלווים יותר מ-6000 סטודנטיות שרוצות להגשים את עצמן אקדמאית ומקצועית, מבלי להתפשר על מקצועיות או על ערכים. אנחנו גאים לעזור לכל כך הרבה נשים להגשים את החלום שלהן, להתקדם, ולהתפתח, ומזמינים גם אותך לבוא ולהיות חלק מסיפור ההצלחה שלנו, ולהפוך להיות מטפלת ה-CBT שמגיע לך להיות

החלום שלך מחכה לך 

לשיחת ייעוץ ללא תשלום!

קורס פסיכופתולוגיה לגיל הרך במתנה!

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם