תפריט

למה דווקא ארנפלד אקדמיק

תמונה לכתבה על נחישות השקעה והצלחה מעוררת השראה1

למה דווקא ארנפלד אקדמיק? משה ארנפלד / יועץ לימודים ורכז סטודנטים

בחודש האחרון החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ט במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. "ארנפלד אקדמיק" המתמחה בתחום ההשכלה האקדמית לציבור החרדי מכריזה על פתיחת ההרשמה לשני מסלולי לימוד ייחודיים לגברים מהמגזר החרדי לקראת שנה"ל הקרובה: תואר שני (M.Ed.) בניהול וארגון מערכות חינוך ותואר שני (M.Ed.)בייעוץ חינוכי, במכללת "אורות ישראל".

הבשורה המשמחת היא כי מסלולי הלימוד מותאמים לגברים חרדיים ודתיים העובדים/לומדים בכולל כל השבוע והם מתקיימים במשך יום אחד בשבוע, בשעות אחה"צ בלבד.

נרשמים לתוכניות ייהנו מליווי מקצועי מעת ההרשמה ולאורך כל תקופת הלימודים – עד לסיום המבחנים בהצלחה וקבלת התואר.

הניסיון הרב של "ארנפלד אקדמיק" בליווי הסטודנטים והסטנדרטים המקצועיים הגבוהים שלנו, כבר הוכיחו את עצמם והם באים לידי ביטוי, בין השאר, באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ובדיווח של אחוז גדול מהמסיימים, על מקפצה מקצועית ועלייה בשכר לאחר סיום התואר.

מסלולי הלימודים שלנו מוצעים במוסדות אקדמיים מובילים, בהתאמה אופטימלית לצרכיו של הסטודנט החרדי: כיתות נפרדות, שעות לימוד נוחות, מערכת לימודים המתחשבת בערבי חג וצומות, ימי עיון נפרדים ועוד. זאת, כאמור, בנוסף לליווי האישי והמענה לכל צורך של כל אחד מהתלמידים שלנו.

בימים אלה מסיימים את לימודיהם בהצלחה מאות סטודנטים במסלולים הייחודיים שלנו ואנו מאחלים להם ברכת הדרך.

המשוב החיובי שאנו מקבלים מכל תלמיד שסיים את המסלול שלנו, מחמם את הלב. מהיום הראשון ידענו שזה לא סתם עוד עסק, אלא שליחות חברתית אמיתית!

להיות שם עבור כל אחד מהסטודנטים, לספק פתרון לכל נושא שצץ וכמובן לעודד למצוינות ולהצלחה בלימודים – זו האחריות שלנו והתוצאות מדברות בעד עצמן

למה דווקא ארנפלד אקדמיק
למה דווקא ארנפלד אקדמיק

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם