תפריט

תואר שני בניהול מערכות חינוך

תואר שני בניהול מערכות חינוך

תואר שני נחשק במיוחד – חוי ארנפלד גאה להציע תואר שני בניהול מערכות חינוך, של מכללת אורות ישראל. לצד הלימודים האקדמיים הניתנים ברמת מצוינות גבוהה, מקבלות הסטודנטיות מעטפת תמיכה וכלים לקידום קריירה ניהולית מובילה. המוטו של חוי ארנפלד: משקיעים במנהלת העתידית, לא רק בסטודנטית.

 

אחד בשביל כולם: לנהל מוסד חינוכי

להיות מנהל זה להיות אחד בשביל כולם. עבור נשים חרדיות רבות, זהו חלום, חלום שרק תשוקה אמתית יכולה להגשים. אם את כזו ששואפת להוביל תכניות בית ספריות, לפתור מצבים קונפליקטואליים בזמן אמת, ליזום יוזמות פדגוגיות המשלבות כלים וערכים – זה גם החלום שלך. להיות מנהלת במערכת החינוכית זה לא רק קריירה, לא רק עמדת מפתח משפיעה ומובילה, אלא חלום חיים.

 

איך מייצרים אקלים חינוכי שמשפיע על דור שלם?

לא תמיד היו מנהלי מערכות חינוכיות במגזר החרדי בעלי תארים. במרבית המקומות הדרישה האקדמית הסתפקה בלימודי תעודה בלבד. חוי ארנפלד: "אין כאן מקום לביקורת, אבל ההבנה של צורך בהשכלה אקדמית בתחומי הטיפול, הייעוץ והחינוך, הולכת וגדלה". ולא סתם.

 

"הדור של היום" דורש אנשי חינוך מקצועיים

אפשר לומר הכל על "הדור הזה" ולצקצק על "גישות חינוכיות" ו"כשלים מערכתיים". אבל דיבורים כאלה לא ממש יעילים, ובמבט לאחור ניתן לומר בבירור שגם בדורות קודמים היו אתגרים גדולים.

חוי ארנפלד: "כששרה שנירר התחילה בקראקא היא יכלה לזעוק לא פחות מכולנו שזהו דור בעייתי והחינוך בשפל. 20 שנה לפני שפתחה את בית יעקב כבר היו למעלה מ-400 בנות למשפחות חסידיות שהתנצרו מרצון בקראקא!". אבל עם אמונה, יוזמה ויצירתיות אפשר ליצור שינוי. השינוי שהדור הנוכחי זועק לו, הוא צורך באנשי חינוך בעלי כלים מקצועיים, בפרט בתפקידי המפתח המובילים.

 

צורך השעה

כך מספרת בוגרת התואר: "עבודה של מנהל במערכת חינוך היא עבודה מורכבת, ומצריכה מגוון גדול של מיומנויות וכלים מקצועיים. שילוב בין עוצמה, רגישות, טובת הכלל וטובת הפרט ועוד. התואר מאפשר לי להתמודד עם קונפליקטים, להוציא את המיטב מעצמי, מהצוות ומכל תלמיד ותלמיד".

 

תואר שני בניהול מערכות חינוך – קצת על התואר

התואר הכי יוקרתי, בתחום הכי יקר לכולנו

תואר שני במנהיגות וניהול מערכות חינוך, מורכב מ-2 דיסצפלינות עיקריות: מנהיגות וניהול מערכתי, וחינוך. חוי ארנפלד רואה בו שילוב אידיאלי בין הפרט והכלל: "זהגם להיות אשת חינוך, וגם לדעת לנהל". התואר מאפשר להשתלב במגוון משרות מפתח במערכת החינוך. תואר שני יוקרתי הופך אותך למבוקשת בכל מקום.

 

לומדים לנהל, ממשיכים לנהל חיי משפחה

חוי ארנפלד פיענחה את המתכון לתואר שני נגיש ואפשרי: תואר שמרוכז ליום בשבוע, עם קורסים מקוונים הנלמדים מהבית. סה"כ מדובר ב-18 ש"ש, שמתוכן 4 ש"ש נלמדות כקורסים עצמאיים-מתוקשבים. יחד עם הגמישות והנגישות שמאפשר התואר, מדובר בלימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. הסגל המקצועי כולל את מיטב המרצים. ההכשרה המקיפה ניתנת הן בתחום הניהול והן בתחום החינוך.

 

כאן לומדים בכיף

במהלך הלימודים מקבלות הסטודנטיות מעטפת תמיכה מלאה מבית היוצר של חוי ארנפלד: זה כולל טיפים ללמידה יעילה שניתנים על ימין ועל שמאל, שירותים נלווים ללימודים כמו תרגום מאמרים, סיוע בקבלת מלגות ובמציאת משרות סטודנט, ועוד. אין ספק, את סוד החיים הטובים לסטודנטים חוי ארנפלד הצליחה לפענח.

 

כדי להוביל במקצוענות, צריך לשאוף למצוינות

אבל מעבר לחווית הלימודים הנעימה, לגמישות ולהתחשבות, יש כאן תואר שני ברמה אקדמית גבוהה. התכנית של מכללת אורות ישראל לתואר שני בניהול מערכות חינוך כולל 5 אופנויות למידה:

  • קורסים פרונטליים
  • קורסים מקוונים
  • מפגשים עם בעלי משרות מפתח בתחומי החינוך
  • סדנאות לפיתוח מיומנויות
  • התנסות מעשית

הכשרה תיאורטית ומעשית ניתנת באופן עמוק ורחב.

 

דוגמאות לקורסים הנכללים בתואר:

  • מיומנויות ניהול
  • ניתוח אירועים במינהל וניהול
  • קבלת החלטות בידי מנהל
  • אתיקה בעבודת המנהל

 

חוי ארנפלד – איתך כל הדרך לקריירה ניהולית בחינוך

"קריירה ניהולית בחינוך", מחייכת חוי, "היא משהו שתמיד יש לאן להתקדם בו". ואכן, זו השאיפה של בוגרות רבות. להתקדם בדרג הניהולי. משרות נחשקות בעמדות מפתח, עם תנאים מעולים והמון סיפוק ועשייה, הם רק חלק מהיתרונות של קריירה ניהולית בחינוך.

"אני מתרגשת לראות בוגרות של התואר השני במנהיגות וניהול מערכות חינוך – נשים חרדיות, מעוררות השראה, שמייצרות אקלים חינוכי חדש". לדבריה, הכלים, ההשראה והמיומנויות שנרכשים בתואר הם רק תחילת הדרך.

 

העצמה שיוצרת קריירה מצליחה

האווירה המכילה והמנטורינג במהלך התואר מקנים לסטודנטיות את כל מה שדרוש לקריירה מצליחה. אם זה מוטיבציה, אמון עצמי, תקשורת בין אישית, כריזמה, יוזמה ויכולת השפעה. "אני לא דואגת רק להשכלה של הסטודנטיות", צוחקת חוי, והבוגרות מסבירות: "חוי עושה הכל כדי שנגיע לקריירה מצליחה, להגשמה עצמית ולסיפוק".

ללמוד לנהל מערכות חינוך. הכלים, המיומנויות והידע שכלולים בתואר מצוין, פוגשים מגוון של אפשרויות תעסוקה וקידום להשתלבות בעמדות מפתח. קריירה ניהולית מובילה במערכת החינוך מתחילה כאן, עם חוי ארנפלד זה הרבה יותר מאפשרי.

תואר שני בניהול מערכות חינוך

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם