תפריט

תואר שני בשנה בזום

לא חייבים לנסוע בשני אוטובוסים במכללה או לחפש חניה במשך רבע שעה. לא. היום, בעידן הטכנולוגי בו ניתן להזמין משקפיים בלי ללכת לאופטיקה ולקבל חוות דעת רפואית בלי לדרוך במרפאה, תאמינו או לא – אפשר לסיים תואר שני – איפה אם לא בזום. תואר שני בזום מאפשר לך גם אם את מכהנת בשלושה תפקידים במקביל של רעיה, אם ואשה עובדת, להגיע ללימודי תואר, ללמוד אותם מהספה ולעבוד במשרה טיפולית בלי להיקרע במשך 3 שנים בין בית-עבודה-לימודים. אז איך עושים תואר שני בשנה בזום ואילו מקצועות ניתן ללמוד בצורה מקוונת? חוי ארנפלד, המנהלת מכללה לחרדיות מספק תשובות טובות.

 

תואר שני אונליין? כל מה שרצית לדעת!

משבר הקורונה לימד אותנו שאפשר גם אחרת. הוירוס שאיים עלינו כל כך, פתח אפיקי למידה חדשים והכריח אותנו לגלות שלמידה פרונטלית היא לא מאסט ואפשר להשלים תארים במקצועות סופר חשובים – גם דרך הזום. בימים ההם שהתכנסנו מאחורי מסכות ובתוך צנצנות אלכוג'ל, נפתחה בפנינו האפשרות ללמוד בצורה נוחה יותר ולהגיע להישגים יפים גם בלי לפגוש את מרצה הקורס באופן פיזי.

תואר שני, מתוך הבנה כי מדובר במסלול לאנשים עובדים, מתחשב יותר מבחינת שעות הלמידה אולם מסלול תואר שני בשנה בזום לוקח את תנאי הלמידה הנוחים צעד נוסף קדימה ומציע לימודי תואר מתקדמים שאפשר ללמוד מכל מקום ולעיתים גם בכל שעה (אם קיימים שיעורים מוקלטים).

כיום, קיים מגוון רחב של מקצועות בהם ניתן לשלב למידה דרך הזום ואף ליהנות מתוכנית מלאה המועברת באונליין. לפי הצפי, אפשרויות אלו רק ילכו ויתרחבו עם השנים בהתאם ליכולת של המכללות לספק לימודים בעלות נמוכה יותר ללא צורך בתחזוקה של כיתה פרונטלית. שיעורים בזום יחד עם חומרי דיגיטל חדשניים ללמידה, תרגול ומחקר יחליפו את השיטה המסורתית ויסייעו לך להגיע רחוק ולהישאר הכי קרוב שיש.

בעזרת כלי האונליין תוכלי להרחיב את הידע האקדמי שלך, לרכוש ארגז כלים לקריירה מתקדמת ולצבור ניסיון נוסף בשוק הדינמי והמשתנה של העבודות בנות ימינו.

 

תואר שני בשנה בזום – מהם מסלולי הלמידה האפשריים?

תואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך בשנה אחת

תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך מעניק לאנשי חינוך סט כלים ומיומנויות יחד עם ידע מקצועי לניהול מוסדות פורמליים ובלתי פורמליים בהתאם לשיטות ניהול מתקדמות. תואר שני בתחום זה מספק אפשרות לעליה משמעותית בשכר עבר אנשי חינוך ומאפשר ליהנות ממשכורת מתגמלת יותר על אותן שעות עבודה. תנאי הקבלה למלול לימוד זה כוללים תעודת הוראה, 3 שנות הוראה בפועל ותואר ראשון בממוצע של 80 ומעלה. תואר שני בתחום זה אורך שנה בלבד מאפשר שילוב של למידה מתוקשבת. תואר שני בזום בתחום ניהול וארגון מערכות חנוך מאפשר למידה נוחה וגמישה יותר בתנאים הנוחים לך כסטונדטית המשלבת עבודה ובית במקביל.

 

תואר שני בייעוץ חינוכי בשנה וחצי

תואר שני בייעוץ חינוכי אורך כשנה וחצי במהלכן לומדים הסטודנטים לשמש כדמות משמעותית במרחב החינוכי. ככלל, היועץ החינוכי אחראי על רווחת התלמידים ועל ההתפתחות התקינה שלהם בכל המישורים. שדות העבודה של היועצים החינוכיים עוסקים בשני תחומים עיקריים: סיוע בהתנהלות המערכתית של המוסד החינוכי ביחס לתלמידים, להורים ולצוות ההוראה וכן בשדה העבודה הפרטני מול הילד. בגזרה המערכתית, היועץ החינוכי מתווה דרך, מנחה את בית הספר להתנהלות חינוכית נכונה ומספק הדרכה לצוות כדי ליישם את המטרות החינוכיות, בכובעו הנוסף, היועץ החינוכי מספק הדרכה והנחיה פרטנית לתלמידים ומעודד אותם להתפתחות חיובית תוך התמודדות נכונה ויעילה מול האתגרים העומדים בדרכם. תואר שני בשנה וחצי בתחם זה משלב למידה היברידית כוללת פורמט פרונטלי ולמידה בזום.

 

חוי ארנפלד – לימודי תואר שני גם בזום

חוי ארנפלד המנהלת מכללה לחרדיות מאמינה כי תואר שני לנשים חרדיות לא אמור להיות מסע הישרדותי קשוח. לצורך כך היא ייסדה מתכונת לימודים נוחה גם מבחינת אורך התוכנית וגם מבחינת פורמט הלמידה. תאר שני בשנה בזום הוא חלק מהאמצעים של חוי ארנפלד להקל על נשים חרדיות שהן גם אמהות וגם נשים עובדות להגיע לתואר שני בקלות רבה יותר. תואר שני במכללת חוי ארנפלד הן בתחום הניהול של מערכות החינוך והן התחום הייעוץ החינוכי נמשך בין שנה לשנה וחצי ומשלב שעות תקשוב ללמידה עצמית ללא צורך להגיע לקמפוס המכללה. עבור נשים עבודות מדובר בהקלה משמעותית מאוד והנגשה מקסימלית של מתכונת הלימודים בהתאמה לסדר היום הצפוף שלהן.

בשיתוף עם מכללת אלקנה ומלת אורות ישראל נתן להשלים במכללת חוי ארנפלד – לימודים לחרדיות תואר שני בלי "להיקרע" בין המחויבויות השונות.

 

תואר שני בזום – למי זה מתאים?

תואר שני אונליין מותאם בצורה ייעודית לצרכים של אנשים עובדים. תוכניות אלו גמישות יותר ומאפשרות למידה מהבית או מכל מקום אחר בו הסטודנט יכול להשלים את לימודיו בקלות. לימודי תואר שני בזום הם הפתרון הנכון גם עבור בעלי משפחות ולכל מיש שמסיבותיו הוא מעוניין במערכת לימודים גמישה ונוחה יותר שאינה מקובעת לתוך לו"ז מדויק וקבוע מראש. כמובן שנשים חרדיות עונות על כל הקריטריונים כבעלות משפחה וכנשים עובדות ולכן תוכניות לימוד לתואר שני המשלבות למידה פרונטלית ואונליין בהתאם לדרישות האקדמיה, הן כלי ייעודי להקלה על חייה של הסטודנטית החרדית שהמחויבויות שלה גם ללא לימודים אקדמיים – רבות.

 

איך זה מתבצע בפועל?

מתכונת הלימודים בהתאם לצורך בלמידה היברידית מאפשרת – היא נוחה וגמישה הרבה מעבר רגיל. כך לדגמה, במכללת חוי ארנפלד קיימים מסלולים המשלבים למידה מתוקשבת עצמאית למשך כ-4 ש"ש. הלימודים מתבצעים דרך פלטפורמה ייעודית ללמידת אונליין ומשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כדי להקל על הסטודנטיות את הלמידה מרחוק וכדי להפוך אותה לאפקטיבית גם ללא כיתת לימוד פיזית.

 

תנאי קבלה ללימודי תואר שני בזום

ברוב המוסדות האקדמיים אין שינוי מהותי בין תוכניות לימוד הכוללות למידה פרונטלית לתוכניות לימוד המשלבות למידת אונליין. לרוב יהיה צורך בממוצע ציונים של למעלה מ-80 בתואר הראשון ופטור אקדמי באנגלית בתואר ראשון. לעיתים המכללה תציב דרישה לראיון אישי או מבחן קבלה פנימי בהתאם למדיניות שלה כמוסד אקדמי.

 

לימודי תואר שני בכיתה נפרדת

גם כשמדובר במה המשלבת לימודים מתוקשבים, חוי ארנפלד מבינה את הצורך של האישה החרדית בחברה נפרדת במהלך לימודי התואר. היא מספקת כיתות לימוד נפרדות לסטודנטים ולסטודנטיות תוך שימת דגש על התאמת הלימודים לאורח החיים של האישה החרדית בדגש על לוז מותאם לחגים, צומות וכדומה. חוי ארנפלד בעצמה בוגרת תואר ראשון במדעי החברה מעם המכללה החרדית אוניברסיטת בר אילן ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני מטעם המכללה למינהל, מבינה את הצורך של האישה החרדי בלימודים נוחים ובמעטפת ליווי שתסייע לסטודנטית החרדית בכל הקשור לסיום לימודי תואר שני בהצלחה.

 

לסיכום

חשוב לדעת כי קיימים מסלולים המאפשרים למידה בזום במסלול מקוצר האורך כשנה עד שנה וחצי. מכללת חוי ארנפלד מנגישה לימודים לחרדיות בדגש על גמישות והתאמה לסדר יום עמוס ומספקת לימודים היברידיים של למידה פרונטלית ולמידה מתוקשבת בניהול וארגון מערכות חינוך ובייעוץ חינוכי. לפרטים נוספים חייגי עכשיו: 054-710-0200.

תואר שני בשנה בזום
תואר שני בשנה בזום

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
תואר שני בטיפול רגשי

טיפול רגשי הוא תהליך שנועד כדי לסייע בתחום הרגשי עבור אנשים מכל גווני האוכלוסיה הסובלים

תנאי קבלה לתואר שני

תואר שני בחלק מהמקצועות הוא כרטיס כניסה לעבודה ולעיתים מהווה תנאי בסיס בכניסה למסלול לימודים.

הדרכת הורים

הדרכת הורים היא תחום המציע גישות שונות להתמודדות עם דילמות וקשיים העולים תוך כדי היומיום

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
תואר שני בטיפול רגשי

טיפול רגשי הוא תהליך שנועד כדי לסייע בתחום הרגשי עבור אנשים מכל גווני האוכלוסיה הסובלים מקשיים שונים. לימודי תואר שני בטיפול רגשי מכשיריםי מטפלים ומטפלות

קראי עוד »
תואר שני בשנה בזום

לא חייבים לנסוע בשני אוטובוסים במכללה או לחפש חניה במשך רבע שעה. לא. היום, בעידן הטכנולוגי בו ניתן להזמין משקפיים בלי ללכת לאופטיקה ולקבל חוות

קראי עוד »
תואר שני בגיל הרך

הגננת היא אחת מהדמויות המשפיעות ביותר בגיל הרך. השקעה בחינוך בשלבי ההתפתחות המוקדמים משפיעה על עיצוב אישיות החניך הן כילד והן כמבוגר ושליחות הגננת בפיתוח

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם