תפריט

טקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה מחזורים תשע"ו- תשע"ז

בוגרות תואר שני - הענקת תארים באלקנה 18.06

טקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה מחזורים תשע"ו- תשע"ז

ברכות למאה ארבעים ושמונה בוגרות מסלול תואר שני בייעוץ חינוכי במכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה לרגל קבלת התואר!

ביום שלישי, ט"ו בסיוון תשע"ט, 18.06.19 בשעות אחה"צ התקיים טקס הענקת תארים לכמאה ארבעים ושמונה בוגרות מסלול תואר שני בייעוץ חינוכי במכללת אורות ישראל באלקנה  בקבוצה החרדית של חוי ארנפלד.

עשרות בוגרות נרגשות הגיעו מלוות בבני משפחותיהן שליוו, תמכו ועודדו אותן בתקופת לימודיהן עד להגעתן לרגעים מרגשים אלו של קבלת התואר.

את הטקס כיבדו בנוכחותם צוות המכללה ובראשם פרופ' יובל סיני, נשיא המכללה, פרופסור ישראל ריץ', רקטור המכללה, וכן כיבד את המעמד בנוכחותו הרב צבי יהודה לאו שליט"א, רב שכונת עיר גנים בפ"ת, שנאם במהלך הטקס ועמד בדבריו על הפסוק מפרשת בהעלותך: "בהעלותך את הנרות" -גדולה מעלתו של מדליק הנר  עד כדי כך ששאול המלך זכה למלכות בזכות זקנו (סבו) נר שהיה מאיר את הדרך לאנשים במקומות האפלים, גם היועצות בתפקידן מאירות את הדרך לא רק ליחידים, לילדים, לנוער ולדורות הבאים, והארה זו השפעתה לדורות.

חוי ארנפלד, העומדת בראש המיזם להנגשת השכלה אקדמית לנשים חרדיות נשאה גם כן דברי ברכה נרגשים לבוגרות וציינה  את שאיפתן האדירה לידע ולחכמה שבעזרתה הן מממשות את יכולתן להתפתחות אישית ומקצועית.

נציגת הסטודנטיות נשאה גם כן דברי תודה לצוות המכללה ולמשרד חוי ארנפלד על הליווי במהלך הלימודים והאפשרות ללמידה המותאמת במסגרתה ותכניה לאשה הדתית והחרדית, וכן הדגישה בדבריה את הכוח שיש למורים כיום בדור של תלמידים מרובי כישרונות ויכולות, רגישויות ועוצמות לזהות בתלמידים מעבר להישגים וציונים את יכולותיהם וכוחותיהם, לטפח בהם תחושת אמון ומסוגלות בעצמם, לאפשר להם צבור חווית של הישג ולטעת בהם אמונה, דרך ארץ ומידות טובות.

בסיום הנאומים התקיימה במעמד מרגש –  חלוקת התעודות לבוגרות, בנוסף, משרד חוי ארנפלד העניק לכל בוגרת שי  קטן ומכתב ברכה לרגל סיום התואר.

משרד חוי ארנפלד גאה בכל אחת ואחת מהבוגרות שסימנה את המטרה, עמלה ללא לאות והגיעה לקו הסיום- קבלת התואר!  נאחל לבוגרות ברכה והצלחה בהמשך דרכן!

קבלת פנים - הענקת תארים באלקנה 18.06
בוגרות תואר שני - הענקת תארים באלקנה 18.06

נאום 3- הענקת תארים באלקנה 18.06
נאום 1- הענקת תארים באלקנה 18.06
נאום 2- הענקת תארים באלקנה 18.06

 

טקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה מחזורים תשע_ו- תשע_ז
טקס הענקת תארים במכללת אורות ישראל קמפוס אלקנה מחזורים תשע_ו- תשע_ז

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם