תפריט

רשימת ציוד לסטודנטית

לא בטוחות איזה ציוד נדרש לכן ללימודים ללימודים? אל דאגה, הכנו לכן מאמר מפורט שיסקור רשימת ציוד לסטודנטית עם כל מה שצריך – ככה תתחילו ברגל ימין

 

רשימת ציוד לסטודנטית – למה צריך אחת?

אם אתן סטודנטיות טריות ומתחילות להתארגן לקראת הסמסטר והתואר, סביר להניח שמאחוריכן אי אלו שנות לימודים שהצלחתן לסיים בהצלחה. לכן אולי נראה לכן מוזר שצריך להתארגן אחרת לימי לימודים במסגרות אקדמיות כמו אוניברסיטה או מכללה לחרדיות. אבל אין מה לעשות, אוניברסיטה היא לא בית ספר, ולפעמים צריך אפילו סוג של מנטורינג שיסייע  לכניסה חלקה למערכת.

אחד מהדברים שעוזרים להצליח בלימודים האקדמיים הוא להיות מאורגנות כמו שצריך ובעיקר – מתוכננות. אנחנו יודעים שאין לכן המון זמן פנוי לקניות ולהכנות, אם בכלל, אז חשבנו לרכז עבורכן את הדברים הכי הכי חשובים שכדאי שיהיו לכן לקראת הלימודים, ולספק לכן רשימת ציוד שתקל עליכן.

 

תיק ללימודים

כל רשימת ציוד לסטודנטית תכלול תיק. מרבית הסטודנטיות והסטודנטים מעדיפים תיק גב על פני תיק צד, מסיבה ברורה – נוח יותר לסחוב משקל על הגב מאשר ביד אחת. כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כאשר בוחרות את התיק ללימודים:

  1. גודל – חשוב לוודא שהתיק גדול מספיק כדי להכיל את כל מה שצריך, אבל לא גדול מדי כדי שיהיה בכל זאת נוח לשאת אותו.
  2. חללים – כדאי לבחור תיק עם חלוקה פנימית טובה. אם בבית הספר תא אחד הספיק לנו לכל מה שצריך, כאן זה לא תמיד המצב וכדאי שיהיו כמה תאים קטנים ולפחות שניים גדולים.
  3. תא ייעודי ללפטופ – בתיקים רבים יש היום תא קטן יותר הצמוד לגב, שמטרתו נשיאה בטוחה של המחשב הנישא. במידה ובכוונתכן להגיע ללימודים עם לפטופ, חשוב להשקיע בתיק עם תא ייעודי.

 

ציוד לכתיבה ולסיכום השיעורים

בכל מה שקשור לסיכום בשיעורים, שהוא כמובן חלק קריטי מההצלחה שלכן במהלך התואר, יש שתי אפשרויות מרכזיות (אם נתעלם מהאפשרות השלישית שהיא רק להקשיב ולהסתמך על סיכומים של אחרות, שזה פחות מומלץ) – שימוש במחשב נישא או כתיבה בדפדפת. מכיוון שאין באפשרותנו לדעת מה יהיה יותר נוח לפני התואר, כדאי להיערך עם שתיהן – ממילא מחברת ועטים זו לא הוצאה גדולה כל כך.

 

מחשב נישא – לפטופ

כדאי לבחור לפטופ במשקל נשיאה נוח, כדי שלא יכביד על הגב. חוץ מזה חשוב להקפיד על זמן סוללה מספק, למקרה שלא יהיו די שקעים באולמות ובכיתות, וכמובן על מחשב שתואם את הצרכים שלכן בהתאם לתחום הלימודים.

 

מחברת וכלי כתיבה

מי שממש לא מעוניינות בכתיבה במחשב, מכל מיני סיבות, יכולות לבחור בשיטה המסורתית ולהשתמש במחברת או בקלסר. בהתאם לכמות הקורסים שיש בכל סמסטר כדי לבחור את כמותה המחברות או החוצצים. לגבי כלי כתיבה – מלבד להשקיע בעטים סבירים שיהיו נוחים לכתיבה ממושכת, כדאי להקפיד גם על כמה מרקרים ועטים צבעוניים. משדרג את הסיכומים פלאים.

 

ציוד לאוכל ושתייה

לקראת הלימודים כדאי להצטייד בדברים הבאים:

  • קופסת אוכל איכותית שנוח לחמם במיקרוגל, כדי להביא אוכל מהבית – לא תמיד יש קפיטריה, וגם אם יש לא תמיד מה שמוכרים בה טעים או משתלם מספיק
  • בקבוק שתייה גדול ועמיד, כזה של לפחות 750 מ"ל.
  • במידה ואתן חובבות קפה או תה – כוס תרמית טובה, אם בשביל לשתות תוך כדי נסיעה ללימודים ואם כדי להכין לעצמכן שתייה מעמדות הכנה עצמית שתמצאו בחלק מהקמפוסים.

 

אוזניות איכותיות

אוזניות נשמע אולי כמו פריט קצת מוזר עבור רשימת ציוד לסטודנטית אבל הוא חשוב למדי. הן הכי קריטיות אם אתן מגיעות ללימודים וחזרה בתחבורה ציבורית, אבל גם למי שמגיעות ברכב, אוזניות חוסמות רעש הן אביזר מאוד יעיל אם תרצו, למשל, ללמוד בספרייה או לנוח קצת כשיש כמה דקות פנויות. כמובן, גם למטרת לימודים מקוונים ההופכים להיות אופציה יותר ויותר נפוצה, האוזניות יוכלו לשמש אתכן, אם תוודאו שהן מתחברות כנדרש למחשב שלכן.

 

עליונית או צעיף מחמם

אמנם מסגרות לימודים לחרדיות הן נפרדות מגדרית ובלי גברים מסביב תהיה כנראה פחות דרישה למיזוג קיצוני תוך כדי השיעור, אבל עדיין – באולמי ההרצאות ובסמינרים, בספריות ובמסדרונות – אתן לא שולטות במזג האוויר וגם לא במזגן. מניסיון, פעמים רבות תמצאו שקר לכן. על כן מומלץ להכניס לתיק צעיף קליל או עליונית דקיקה, שלא תופסים הרבה מקום ולא יפריעו לכן להקליד או לכתוב, אבל יוכלו לחמם אתכן כשקר.

 

יומן

אם אתן מתכננות על שימוש בלפטופ אז כמובן שיש אפשרויות של יומנים מקוונים באינטרנט כמו גוגל קלנדר ודומיו, אבל אם אתן מהסגנון השמרני יותר ומעדיפות לכתוב במחברת או בקלסר, כדאי מאוד להכניס לתיק שלכן גם יומן תלמיד שבו תוכלו לרשום משימות, תאריכים חשובים כמו מבחנים ותאריכי הגשה, אירועים שחשוב לשים לב לקיומם ועוד ועוד.

 

מטען

מובן שאם אתן מגיעות ללימודים עם לפטופ, אתן צריכות להגיע גם המטען שלו. גם אם אתן נוהגות לסכם את השיעורים במחברת, ליום לימודים ארוך רצוי להביא גם מטען לטלפון הנייד.

 

ציוד לסביבת הלמידה הביתית

אם עד עכשיו עסקנו במה שצריך להביא ליום הלימודים, חשוב גם לא להזניח את החלק השני שהוא הלמידה בבית. למידה בבית היא קריטי להצלחה של מרבית הסטודנטים והסטודנטיות ועל כן חלק מכל רשימת ציוד לסטודנטיות צריך להתייחס גם אליה. אז הנה כמה טיפים לסטודנטיות – מה למשל חשוב שיהיה בבית לקראת הלימודים?

  1. שולחן כתיבה – זה יכול להיות גם שולחן פשוט אבל חשוב שיהיה מקום שאפשר לשבת בו בנוחות ובגובה סביר (כלומר לא שולחן סלון) ולהעמיד לפטופ או לפתוח את המחברות והקלסרים.
  2. כיסא – לקראת למידה של שעות רבות חשוב להקפיד שיהיה בבית כיסא משרדי נוח שלא יפגע בגב שלכן.
  3. ציוד לתיוק חומרי למידה – מעבר לכך שבלמידה למבחן פעמים רבות מדפיסות סיכומים וחומרי לימוד ורצוי לשמור אותם מיידית באופן מסודר כדי שלא ילכו לאיבוד, כדאי שיהיו בבית מדפים וכמה קלסרים רחבים בהם אפשר יהיה לתייק בצורה חומרים של קורסים שהסתיימו. זה יכול להיות מאוד שימושי בהמשך התואר.

 

לסיכום – מה הכי הכי חשוב?

פירטנו כאן רשימת ציוד לסטודנטית שהיא די ארוכה. כדי להיערך באופן מלא ליום לימודים נוח ונעים, אין ספק שהכי קריטי להיערך מראש עם תיק איכותי, ציוד לרישום במהלך השיעור ובקבוק מים. לגבי יתר הדברים, בהדרגה תדעו בדיוק בהתאם לעצמכן ולמקום בו אתן לומדות מה הדברים הקריטיים באמת, במה אתן לא משתמשות ומה אתן יכולות להשלים במהלך היום אם צריך.

צרו קשר עם חוי ארנפלד והצוות שלה כדי לקבל מידע ופרטים נוספים על כל מה שסטודנטיות צריכים לקראת התואר.

רשימת ציוד לסטודנטית
רשימת ציוד לסטודנטית

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
מלגות לנשים חרדיות

העלייה המתמדת בכמות הנשים החרדיות הפונות למסלולי לימוד אקדמיים היא ברורה. הלימודים האקדמיים מאפשרים לכל

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם