תפריט

תכנית משפיעים לשירות המדינה

תמונה משפיעים

תכנית משפיעים לשירות המדינה / הדס אביב

לפני מספר שבועות השתתפתי בכנס לנשים של תכנית משפיעים – חרדים לשירות המדינה ולשלטון המקומי.

משפיעים היא תכנית ששמה לה למטרה לקדם את הציבור החרדי לתפקידים ועמדות מפתח במגזר הציבורי, כדי להשמיע את קולו של המגזר החרדי ולהרחיב את טווח השפעתו בחברה הישראלית. התכנית מיועדת לבוגרי המגזר החרדי שסיימו תואר ראשון בשלוש השנים האחרונות והם בעלי כושר הנהגה והובלה, אמביציה ורצון לשנות ולהשפיע.

המסלול כולל קורס הכשרה בת שישה חודשים בה נרכש ידע בנושאים הרלוונטיים לתפקיד. במסגרת הקורס מקבלים המועמדים כלים חשובים בתחום מדעי המדינה, כלכלה, ניהול  ועוד. בנוסף, מתקיימים סיורים במקומות מגוונים בשירות הציבורי, במטרה להרחיב את היריעה ואת ההכרות עם תפקידים מגוונים בשירות המדינה.

בסיום הקורס הבוגרים משובצים בתפקידי ריכוז וראשי תחומים במשרדי הממשלה השונים וכן בתפקידים בכירים בשלטון המקומי, בהתאם למכרזים הקיימים במגזר הציבורי. השאיפה היא שהבוגרים יתקדמו לתפקידים בכירים יותר ויגיעו לעמדות מפתח גבוהות, אשר מאפשרות הנעת תהליכים והשפעה ממשית על החיים במדינת ישראל ועל הציבור החרדי בפרט.

התכנית מתקיימת במחזורים נפרדים לגברים ולנשים, תכנית הגברים החלה לפני כשישה שבועות, ותכנית הנשים עתידה להיפתח בחודש אוקטובר, מיד לאחר החגים.

בכנס הוסברה חשיבות השמעת קולו הייחודי של המגזר החרדי בחברה הישראלית, ועל הצורך בשילובו בשיח ובעשיה. נכחו בו מעל 100 נשים, שעזבו למספר שעות את עיסוקיהן הרבים ובאו לשמוע על קידום, התפתחות, השפעה ותרומה לחברה הישראלית והחרדית בפרט.

בין הנואמים היו יזמי התכנית

בכירי קרן קמ"ח המקדמים ומפעילים את התכנית, נציגים מטעם שירות המדינה, שהסבירו על מהות התכנית ואופי העבודה וכן נשים חרדיות שכבר נמצאות בעמדות מפתח במשרדי הממשלה השונים, שסיפרו על החוויה מהיבטיה השונים, מתוך ניסיונן האישי. הערב נחתם בתחושה טובה ומרוממת שמשהו חדש מתחיל. בסיום הכנס הוסבר למועמדות, כי כדי להשלים את ההרשמה לתכנית הקרובה יש להיכנס למערכת המכרזים האלקטרונית של נציבות שירות המדינה ולהגיש מועמדות.

אני יצאתי מהכנס נרגשת מאד! ומברכת על הצעד החשוב הזה, המעודד את שילובו וקידומו של הציבור החרדי במגזר הציבורי ובחברה הישראלית ולא נותר לי אלא לאחל למתמודדות בתכנית הצלחה רבה!

מוזמנות לעקוב מי המועמדות שתתקבלנה אליה השנה ואולי אפילו להתחיל לפעול, לקחת בה חלק בשנה הבאה! כי תמיד יש לאן לשאוף!

שלכן,

הדס אביב

רכזת הסטודנטיות "משרד חוי ארנפלד"

תכנית משפיעים לשירות המדינה
תכנית משפיעים לשירות המדינה

לשיתוף לחצו כאן:

חוי ארנפלד בפייסבוק | מייל אישי : c@e-academic.co.il

חוי ארנפלד

השאירי פרטים עכשיו ואנו נדאג ליצור איתך קשר בהקדם ולתת לך את כל המידע הרלוונטי למסלול הלימוד שיכול להתאים לך.

מסלולי לימוד
מידע נוסף
מלגות לנשים חרדיות

העלייה המתמדת בכמות הנשים החרדיות הפונות למסלולי לימוד אקדמיים היא ברורה. הלימודים האקדמיים מאפשרים לכל

כתבות אחרונות מבלוג הלימודים
לאירוע סוף שנה

  בר"ח תמוז, 20.06.23, התכנסו הסטודנטיות לאירוע סוף שנה חגיגי אשר במהלכו הועברה הרצאה מרתקת ע"י הגב' מירי ליפשיץ, אודות יצירתיות וחדשנות בעולם העבודה המשתנה. במהלך האירוע

קראי עוד »
לימודי מקצוע לחרדיות

החשיבות של לימודי מקצוע לחרדיות ברורה, אבל מה המשמעות האמיתית של זה? זה הזמן ללמוד על הנושא ולהכיר את המצב לאשורו. אז מה חשבנו שכדאי

קראי עוד »
a6
חוי ארנפלד,
איתך כל הדרך אל התואר
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם חוי >>

מענה מיידי!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם